Úvod » Traktorové kosačky » Traktorové kosačky » Husqvarna Rider P525D - traktorová kosačka kĺbová
Veľkokapacitný žací stroj na trávu vybavený vpredu zaveseným žacím ústrojenstvom a poháňaný naftovým motorom poskytuje výbornú ovládateľnosť a produktivitu pri práci ako v členitom a úzkom teréne, tak aj na rozľahlých plochách. Prevodovka komerčného typu zaručuje dokonalú trakciu a stabilitu vo svahu. Veľmi kvalitné komponenty zaisťujú vysokú odolnosť, dlhú životnosť a spoľahlivú prevádzku stroja. Vďaka kompaktnej veľkosti a vysokej prepravnej rýchlosti je stroj vhodný ako pre stacionárne, tak aj mobilné použitie pre technickú správu miest a obcí, profesionálnu údržbu zelene alebo okolia firiem a administratívnych budov. Žacie ústrojenstvo je zavesené vpredu a obsluha stroja má tak perfektný výhľad na pracovnú plochu, čo uľahčuje kosenie v blízkosti plotov a múrov, pod kríkmi, lavičkami, atp. Príslušenstvo, ako napr. prepravná lyžica, rotačná kefa, nastaviteľná radlica a kabína, umožňujú využívať stroj v priebehu celého roka. P 525D je dodávaný bez žacieho ústrojenstva a môže byť vybavený žacím ústrojenstvom Combi 132 cm alebo 155 cm.
Motor | |
---|---|
Výrobca motora | Kubota |
Názov motora | D1105 |
Typ motora | Dieselový, horizontálny hriadeľ |
Čistý výkon pri prednastavených otáčkach, kW | 18,7 kW @ 3000 ot./min. |
Zdvihový objem valca, cm³ | 1123 cm³ / 68,5 kubických palcov |
Valce | 3 |
Chladenie motora | Kvapalinou |
Chladiaci objem | 4,1 l / 1,1 gal. |
Generátor | 40 A |
Akumulátor | 12 V 62 Ah |
Typ benzínu | Nafta |
Objem palivovej nádrže, litre | 25 l / 6,6 gal. |
Typ mazania motora | Tlakové s olejovým filtrom |
Typ oleja | SAE 10w40 |
Olejový filter | Áno |
Rýchlosť PTO hriadeľa pri prednastavených otáčkach motora, ot./min | 2380 |
Systém riadenia | |
Typ prevodovky | Hydrostatická AWD |
Výrobca prevodovky | Kanzaki |
Model prevodovky | KTM 23 |
Hydrostatický typ | Ovládané pedálom |
Rýchlosť dopredu, min-max, km/h | 0-18 km/h / 0-11,2 mph |
Rýchlosť dozadu, min-max, km/h | 0-11 km/h / 0-6,8 mph |
Žacie ústrojenstvo | |
Nepokosený kruh, cm1 | 58 cm / 22,8 palcov |
Šírka kosenia, min-max, cm | 132-155 cm / 52-61 palcov |
Typ žacieho ústrojenstva | Combi |
Materiál skeletu | Oceľ |
Hrúbka materiálu žacieho ústrojenstva | 4,5 mm / 7 gauges |
Metóda(y) kosenia | Mulčovanie/Zadné vyhadzovanie |
Výška kosenia, min-max, mm | 30 - 112 mm / 1,18 - 4,41 palcov |
Počet stupňov nastavenia výšky kosenia | 7 ks |
Zapínanie žacích nožov | Elektrická spojka |
Žacie nože | 3 |
Antiskalpovacie kolieska | 1 |
Povrchová úprava žacieho ústrojenstva práškovaním | Áno |
Vybavenie | |
ROPS | Áno |
Mechanické riadenie | Áno |
Pohon všetkých kolies (AWD) | Áno |
Olejový chladič | Áno |
Hydraulické zdvíhanie žacieho ústrojenstva | Áno |
Servisná poloha | Áno |
Reflektory | Áno |
Rýchloupínacia spojka | Áno |
Počítadlo prevádzkových hodín | Digitálne |
Zásuvka 12V | Áno |
LED žiarovky na paneli | Tlak oleja, PTO (výstupný hriadeľ náhonu), Nabíjanie, Parkovacia brzda, Štart/Žhavenie, Počítadlo prevádzkových hodín |
Ovládacie páky na paneli | Zdvíhanie, PTO (výstupný hriadeľ náhonu), RPM, Štart/Žhavenie |
Výkyvná zadná náprava | Áno |
Voliteľné žacie ústrojenstvá | Combi 132, Combi 155 |
Ostatné | |
Typ sedadla | Plne odpružené, lakťové opierky |
Výrobca sedadla | SEAT |
Materiál sedadla | Vinyl |
Odpružené sedadlo | Áno |
Výška operadla sedadla | Vysoké |
Sklopné lakťové opierky | Áno |
Parkovacia brzda, typ | Disková |
Kolesá v guľôčkových ložiskách | Áno |
Celkové rozmery | |
Rozmer pneumatiky, predná, palce | 20x10-10" |
Rozmer pneumatiky, zadná, palce | 20x10-10" |
Výrobca pneumatík | Kenda |
Pneumatika, počet textilných kordových vrstiev | 4 vrstva |
Náhon, predný | 915 mm / 36 palcov |
Náhon, zadný | 835 mm / 32,9 palcov |
Rázvor náprav | 106 cm / 41,7 " |
Priemer osi kolesa | 45 mm / 1,8 palcov |
Svetlá výška od zeme | 140 mm / 5,5 palcov |
Základný stroj, dĺžka, cm | 208 cm / 81,89 palcov |
Dĺžka vrátane žacieho ústrojenstva Combi 155 | 279 cm / 109,8 " |
Základný stroj, šírka, cm | 114 cm / 44,9 palcov |
Základný stroj, výška (sklopený ROPS), cm | 133 cm / 52,4 palcov |
Základní stroj, výška ( vrátane ROPS), cm | 203 cm / 79,9 palcov |
Hmotnosť, kg | 677 kg / 1492,5 libier |
Hmotnosť vrátane žacieho ústrojenstva Combi 155 | 0 kg / 0 libier |
Hrubá ťažná hmotnosť 2 | 350 kg / 771,5 libier |
Údaje o hladině zvuku a hluku | |
Hladina akustického tlaku u ucha obsluhy, db(A) | 92 dB(A) |
Hladina akustického výkonu, meraná | 105 dB(A) |
Garantovaná hladina akustického výkonu (LWA) , db(A) | 105 dB(A) |
Hladina hluku, db(A) | 105 dB(A) |
Vibrácie | |
Vibrácie volantu | 1,7 m/s² |
Vibrácie sedadla | 0,7 m/s² |
Veľmi kvalitné piestové čerpadlá s premenlivým prietokom so samostatnými prevodovkami pre prednú a zadnú nápravu.
Pevný a kalený výstupný hriadeľ (PTO) pre maximálnu účinnosť a trvalú odolnosť.
Unikátne rýchlospojky umožňujú rýchle a efektívne pripojenie výmenného príslušenstva bez toho, aby bolo potrebné použiť náradie.
Vysoko výkonný, 3-valcový naftový motor Kubota s plným tlakovým mazaním. Je kombináciou výnimočnej sily a krútiaceho momentu s nízkou spotrebou paliva a zníženými emisiami.
Ergonomicky koncipovaný priestor obsluhy pre pohodlnú jazdu v priebehu dlhých pracovných hodín.
Veľmi výkonný hydraulický posilňovač uľahčuje riadenie.
Ovládacie prvky sú ľahko dostupné a navrhnuté pre optimálny užívateľský komfort.
Sklopná kapota a ľahko dostupné obslužné miesta uľahčujú servis a údržbu.
Robustné, odolné a plné oporné kolieska pre maximálnu bezporuchovú prevádzku. Kolesá majú vzduchom plnené pneumatiky pre tlmenie a plynulú jazdu.
Pre jednoduchú údržbu a dlhú životnosť.
Pre ľahké kosenie v rohoch, pri stenách a plotoch.
Servisná poloha žacieho ústrojenstva uľahčuje čistenie a údržbu.
Veľmi odolný rebrinový rám s výstuhami kombinovaný s otvorenou konštrukciou pre vynikajúcu pevnosť a prevádzkyschopnosť.
Pre lepšiu odolnosť je zadná náprava vyrobená z jedného kusu tvárnej liatiny.
Žacie ústrojenstvo Combi je vylisované z jedného kusu oceľového plechu o hrúbke 4,5 mm.
Veľký priemer predných aj zadných kolies poskytuje optimálne pohodlie pri jazde, vysokú terénnu dostupnosť a znižuje riziko poškodenia udržovaných povrchov.